Dolce & Gabbana Men Summer 2011

I sommar lär, som tidigare, jordnära färger dominera. I Dolce & Gabbana's visning har beige och khaki (utöver vitt och svart) fått stort utrymme; i kombination med just, som tidigare nämnt, vitt. Flertal modeller bär dessutom den ofodrade kavajen som jag med all säkerhet kommer införskaffa mig. Ett dressat intryck men inte allt för hett i den gassande solen. Gladiatorsandaler - inget nytt men de bibehåller inte den svarta kulören som i fjol.

Självklart är inte D&G det du huvudsakligen ska kika efter. Faktum är att du bör inte det, inte jag heller då plånboken framför allt ät för tunn. H&M kommer garanterat med grejer i stil med visat ovan. Zara hoppas jag på också tar efter.

En liten heads up för 2011 och fler lär väl komma. Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback