Drömma kan man...

Ett ögonblick av svaghet? - kanske. För om det är något jag har komplex för är det mitt hår. Är aldrig, och kommer förmodligen aldrig att bli nöjd med hur det ser ut, ligger eller är i stort. Därför sneglar jag lite smått avundsjukt åt Cimon Lundbergs håll. Önskar jag hade hans hårsäckar... Drömma kan man - som i rubriken ovan. Dock! Hans goda tycke och smak för kläder är ju faktiskt något man har möjlighet att, i måttliga mått mätta, plagiera.

Och för er som kanske inte ringer några klockor för när ni hör namnet - låter Paradise Hotel 2009 bekant? - ja? Det vore ju inte helt konstigt i och med att han var en av deltagarna, dummer. Ni hittar hans blogg här.
Nej, nu ska jag kompensera för den korta stundens dalgång av testosteron och packa gymbagen. Dolph, here I come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback