Mitt 2010.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Besökt nya länder, startat UF-företag och säkerligen ytterligare saker men vilka jag ej kan komma på nu!

Har du några nyårslöften?

Börja gymma och må bättre. Båda har infriats och jag känner mig allmänt gladare än tidigare.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Vänners vänner tror jag i så fall!

Vilka länder besökte du?

Österrike, Turkiet, England och Danmark.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Inget speciellt kommer till minnes, utan det har snarare varit perioder som jag tar med mig från året. T.ex. veckorna i Turkiet eller dagarna i London.

Vad var din största framgång 2010?

Skapat rutiner gällande träning och hälsa, dessutom hårt jobb ger utdelning.

Största misstaget?

Grämt mig alldeles för mycket över mitt före detta förhållande.

Bästa köpet?

Systemkameran, utan tvekan.

Vad spenderade du mest pengar på?

Förmodligen kläder bortsätt från ovannämnda.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Tid spenderad med familj och vänner och visad omtanke från andra.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Oskar Linnros-skivan Från och med du.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Till en början ledsnare, men nu i slutet med facit i hand har det varit ett bra år och jag känner mig mer säker i mig själv och uppskattar människorna i min omgivning betydligt mer.

Vad önskar du att du gjort mer?

Kanske tagit vara på min tid lite mer.

Favoritprogram på TV

How I met your mother och Entourage.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag fick frukost på sängen och åt god mat på kvällen. Inte märkvärdigare än så.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Grymt blandad. Under våren; stor fokusering på varumärke medan under sommaren och hösten desto större inriktning på still och smak.

Den bästa nya personen du träffade?

Svårt att säga, dock har det väl varit några som stuckit ut mer än andra.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 18:50:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback