Söndag.

Fredag och lördag stod för vecka 29:s höjdpunkter. Födelsedagsfirande och lagfest vilket båda var väldigt trevliga. Idag har jag dessutom pga det dåliga vädret fixat med bloggen. Så, nu har jag som ni ser en temporär ny header och ett "bredare" skrivfält. Nu ska jag kunna ladda upp bilder med lite högre upplösning vilket är ett stort plus för framtida fotograferade.
Tänkte därför bjuda på ett smakprov av de nya funktionerna;
Det är fortfarande inte perfekt, men en uppgradering iallafall. Det är som sagt ganska ruggigt ute och 15C får jag lov att säga är ganska svalt jämfört med vad det har varit desenaste veckorna. Apropå sommar insåg jag i förmiddags att det är bara tre veckor kvar av sommarlovet. Det har gått fort men samtidigt har jag haft väldigt kul!
Nu ska jag slänga mig i duschen. Ikväll ser det ut som det blir pizza eller thai - can't have both! See you.//Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback