Söndag, Turkiet.

En snabb uppdatering ifrån Alanya, Turkiet. Så långt har solen varit uppe 24/7 (kanske dålig term att använda för att berätta att vi har haft sol båda dagarna vi varit här men i alla fall) och cirka 30 grader varmt! Kan det bli bättre? Ett enkelt svar på den frågan; naaäääh...
Just nu ligger jag på hotellrummets grymt sköna säng och ska snart göra mig i ordning för en tur på stan och middag på någon trevlig restaurang. Både lördag eftermiddag samt söndagen har spenderats på stranden. Får se om det kommer lite bilder nu i veckan som kommer, annars lär det dyka upp en hel del när jag kommer hem om två veckor. Då hoppas jag att vara rejält brun också!
Ha de bra, för det har jag! //Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback