Fredag.

Mjah, en ganska lugn fredag. Steg upp redan halv åtta dock då det bar av till vårdcentralen för att vaccineras mot hepatit A och B. Hade ju varit tråkigt att åka till Turkiet och inte kunna njuta ordentligt, eller hur? Men, men.
Kom hem för en stund sedan från Falkenberg där jag och pappa först tog varsin burgare på Stationsgrillen, därefter gymmet. Knappt en kotte där - skönt! Kändes lite bättre idag än vad det gjorde förra veckan. Orkade mer och det kändes som att träningen gav resultat. Dock hinner jag inte gymma mer än en gång i veckan med tanke på fotbollsträningar, plugg m.m. Om jag kunnat hade jag gärna varit där 3-4 ggr/vecka. What're gonna do?

Ikväll ser det ut som vanligt; tacos, smågodis och Så ska det låta. Dvs om ingenting dyker upp! Men, tills dess är det Giro d'Italia som gäller. Ha en bra långhelg! //Olsson

Kommentarer
Postat av: erica

vadå cyklar du? o.O

2010-05-16 @ 22:39:26
URL: http://ciita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback