Kristi Himmelsfärd.

Förutom att man är ledig från skolan tycker jag denna helgdag känns lite onödig, just nu i alla fall. Eftersom maj tydligen verkar snål med sol finns det inte mycket mer att göra än att ligga inne med laptopen, då allting i övrigt är stängt. Men jag tänkte ändå få några saker utredda på hemmafronten.
  1. Städa/dammsuga rummet
  2. Rensa datorn från en massa datadamm
  3. Plugga franska
Där tror jag att jag fick med allt. Kanske inte det allra roligaste man kan tänka sig på ens lediga dag, men när man ändå inte har nånting bättre för sig känns det alltid bra att få sånna saker gjorda. Det kommer förmodligen fler inlägg ju längre dagen lider, dock är blogg.se lite seg i uppdateringen via Facebook. - kanske ett till projekt för dagen? Nu ska jag i alla fall sätta igång med städningen. Ha det bra! //Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback