Lördag.

Är inte på toppenhumör idag. Har suttit inne snart tre dagar i rad och börjar bli en aning rastlös. Känns som alla andra har mycket roligare än en själv för tillfället. Men, men.
Igår kväll var det match på Brovallen igen, Vessigebro vs Slöinge. Jag satt bänkad med kameran i högsta hugg för att fånga dramatiken! Dock tog jag mig friheten att retuschera bilderna i PhotoShop. Lade på lite olika filter och tyckte resultatet blev ganska cool. Bedöm själva:
Det ser en smula mer dramatiskt ut med kontrasten mellan ljus och mörk himmel, och med den gula tonen känns det som sensommar nästan (trots att det bara är maj) hehe...

Vad lördagen bjuder på är fortfarande oklart, än så länge har jag bara legat i sängen med datorn. Får se om jag orkar ta intiativet att göra nånting. Skriver mer senare. //Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback