City shooting.

Har besökt en blogg som heter The Sartorialist av Scott Schuman, som i grova drag bygger på foton tagna i stadsmiljöer på mode. Har inspirationer lite varstans ifrån just nu men detta vore kul att pröva på, åtminstone stadsvarianten, sedan vad tanken bakom det hela blir/motivet är en annan femma.
Har dessutom några tankar på att dra till skateparken här i Falkenberg någon dag framöver och plåta lite. Som sagt skiljer sig mina idéer varierat men vill gärna vidga mig från naturtemat som stått i fokus mycket fram tills nu.
Om det finns någon som skulle vilja delta som modell för en dag (haha) får ni gära höra av er!

Kommentarer
Postat av: Chrille

sv: Så lite så! Jaa jag planerar en ny design någon gång i framtiden, så jag kanske hör av mig då :)

2010-09-27 @ 22:24:27
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback