Tillkännagivanden, förhoppningar och löften.

Är i slutskedet av jullovet, och kämpar så gott jag kan mot de dumma bacillerna som de senaste dagarna ockuperat min hals. Tänker hursomhelst inte låta detta stå i vägen för Emil Olssons framfart denna terminstart. Och ja, jag talar i tredje person. Dessutom, lade ni märke till rimmet? Tyckte bara det gav mer pondus, samtidigt en aning lekfull framtoning. Nej, jag verbalt ordbajsar och tänker sluta upp med det bums.

Sanningen är; jag försöker vara mycket vuxnare i mitt språk än vad jag egentligen är. Ser mig själv som ganska barnslig med emellertid seriösa, mer adulta inslag. Nu är jag där igen...

Inget vettigt ur detta inlägget heller trots allt. Tror min idé från början var att jag ser ljust på kommande år och termin. Skolan drar som sagt igång i morgon måndag, så ska försöka göra det bästa utav saken. Ska bära nya kläder som ger en liten push i vardagen, hur patetiskt än må låta. Ska lära känna mig bekväm i vem jag är, i vad jag bär och i mitt sällskap. Komma i fas med träning (ännu mer) och må bra. Det är nog de där nyårslöftena jag aldrig kom att tänka på.

      Det må hända att jag utelämnar mig alltmer här, men samtidigt känns det skönt att kunna uttrycka tankar, funderingar och idéer. Det är förhoppningsvist också uppskattad av er; den lilla skara som faktiskt besöker min blogg kontinuerligt. Ett stort tack och hoppas ni bara blir fler och fler! 2011 kommer, som nämnt ovan, bli grymt och Studiedag kommer finnas med under årets lopp!


Med allra vänligaste hälsningar, Emil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback