Militärmode: H&M.

Det lilla jullov man så kärt uppskattade för lite drygt två veckor sedan, börjar lida mot sitt slut. Det är blandade känslor; ångesten över att man återigen borde tagit vara på tiden bättre, nationella prov men också att återse alla kompisar (vilket det sistnämnda ses positivt).

Angående bristen av uppdaterande de senaste dagarna beror rätt och slätt på bristen av material att dela med mig av. Sedan nyår har jag tvingat ta fram matteboken, vilket stulit mycket tid ifrån mig. Men, nu har jag skjutit den åt sidan och tänkte därför hänvisa till H&M's vår/sommarkollektion och mina favoriter. Här nedan ser ni ett urval av militärinspirerade plagg och accessoarer.
Militärjacka, H&M 499:-
Scarf, H&M 69:50:-
Solglasögon, H&M 49:50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback