Tillbaka i lärosalen...

Skolan har tagit sin start, och så långt känns det faktiskt inte så farligt. Den förväntade dödsångesten var som bortblåst och jag stormtrivs i den nya klassen (och linjen på sätt och vis). För jag har dvs ändrat mitt val från naturvetenskap med inriktning natur bytt till teknik med inriktning design. Jag kollar på naturarnas schema och känner hur skadeglädjen stiger - mohahaha...

Det är trots allt skönt att komma tillbaka i rutinerna. Visst, sovmorgnar är också uppskattade men desto mer när man andra dagar går upp sisådär 06.30.
Nedan är ett smakprov på min lilla plugg-session i eftermiddags. Matte C is a bitch...

Kommentarer
Postat av: Jenny E

Du vårt schema är inte så farligt så bara tig !!! hehe

2010-08-23 @ 22:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback