Kräftskiva.

Har kurerat mig efter en lyckad kräftskiva i form av seriemaraton i sängen. Gårdagen var på alla sätt spektakulär med trevliga människor och god mat. Även om de övriga i stugbyn inte riktigt delade vårt välbefinnande, hehe...
I förmiddags hjälpte Anton mig att röja upp efter rabaldret, men trots att man dagen efter inte är så jättepepp på att slänga burkar, flaskor m.m, torka och dammsuga - kan jag ändå bara erkänna; vi hade jävligt roligt!
Hosten, himself, och Bella! Hon har pluggat i USA i ett år men kom på kärt återbesök @Casa del Olsson. Igår kväll bar jag mina linnechinos från NN.07 och en piké från Fred Perry.

Ikväll vankas det kycklingpaj och ev. ännu mer serier! Kan inte få nog av The big band theory. Tänkte därför slänga upp ett klipp varav jag garva sjukt mycket till;

Ett skratt förlänger livet! Jag lär leva i hundra år efter igår... Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback