NN.07

Jag har redan en gång förklarat min kärlek för dessa danska klädesplagg. I höst och vinter kommer det att uppenbaras allt tydligare. Bilden ovan och nedan är visserligen från the spring/summer collection från vilken jag härom veckan införskaffade mig ett par linnechinos. När det blir kyligare ute tror jag de åker längre in i garderoben i väntan på nästa sommar.

På många håll kan vi även se att det kommer synas en hel del jordnära färger, så som brunt, beiget, svart (kanske inte så utstickande), rött och blått. Själv gillar jag att klä mig i blått vilket tillsammans med någon annan s.k jordnära färg ger ett skönt och avslappnat intryck. Det behöver dock inte vara mindre formellt! Värt att tänka på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback