Den 25 december.

Juldagen, till följd av julafton, brukar innebära sovmorgon, rester av gårdagens julmat och festande sådär på kvällskvisten. Så gör det även för mig, i stort. Då jag blott är sjutton år blir det dock fortsatt degande på hemmaplan. Trots allt ligger det en slags charm i denna dagen; utforskande av julklappar, att gå i samma kläder som dagen före osv.. Själv sov jag till tolv, tittade igenom Morden i Sandhamn-serien, ritat (för första gången på åratal vilket resulterade i frustration över min oförmåga att klottra en drake) och sett Inception i 720p.
Så, nu halvligger jag i min säng med laptopen på magen och väntar på bättre tider. Hade tänkt göra ett utförligt inlägg över mina julklappar men orkar inte ta initiativet. Är hursomhelst väldigt glad över min Hilfiger-tisha jag fick utav min syster.

Och vad kan vi konstatera genom att titta på denna bilden? Jo; en tur till gymmet vore på sin plats, en dusch och en veckas sömn. En av mina svagare stunder dehär känner jag. Kanske skulle jag unna mig själv en rakning med min nya Gilette Fusion Power med micropulser? Vad som helst duger. Over and out. Ps. känner ni av ironin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback