Less is more.

Ja, det var ju ett tag sedan jag skrev här. Faktum är att bloggandet blivit bortprioriterat då jag har haft andra saker på tallriken. Som jag nämnt tidigare håller jag vid sidan om på med en hemsida där man kan ladda hem mallar osv till sin blogg under en kurs på gymnasiet. När den kommer upp är fortfarande oklart men ska försöka uppdatera er så snart allt börjar rulla!

Och det ni förmodligen först slogs av vid återbesöket är den nya designen. Eftersom mitt fotograferande fått allt större plats på bloggen, var det också självklart att bloggen skulle kretsa runt dem - inte tvärt om.
Så, en stilren och luftig layout känns helt rätt och faktiskt ganska modernt. Inte sant?

- En ny header vore på sin plats dessutom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback