En hektisk dag.

I skrivande stund sitter jag i fotbad, äter bullar och dricker Herrljunga päroncider i ett vindlass som rymmer cirka åtta deciliter. Hur fort än testosteronet flödar känner jag ingen oro över vart gränsen för femininitet går. Jag trivs som fisken i vattnet, mycket beroende av att det varit en lång dag.

Klockan kvart över nio i morse begav jag och min syster oss in till Falkenberg för att sedan ta tåget vidare till Göteborg på stor mellandagsshopping. Och vilken shopping det blev dessutom. Fann ett par jeans på Weekday, chinos och tisha från These Glory Day's på Carlings samt produkter från Bulldog. Kanske inte räknas som storhandling men det behövdes uppiggande additioner av garderoben (inte minst inför nyår).

Detta ständiga nyår... I mina ögon har det med senare år bara blivit en hypad högtid som resulterar i besvikelse över den uteblivande nyårsfyllan man önskade få. I år ska jag därför bara ta det chill med vänner och låta trivseln flöda ännu mer än det övan nämnda testosteronet.

Nej, nu orkar jag inte plita på det här inlägget något mera. Ska tömma det lilla karet mina russinfötter står så bekvämt i och krypa ned i sängen och kolla på en bra film. Gott nytt år allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback