Fbg.

Tillbaka i Falkenberg efter fyra grymma dagar i Stockholm! Härligt väder, trevliga människor och god mat kan man sammanfatta veckan som gått. Även om det inte funnits tid att skriva där uppe tänkte jag försöka ge en kort resumé;
- tog tåget från Göteborg kl. 06.02 och anlände till Stockholm Central vid elvatiden. En soft start med lunch på Söder och senare en tur ut till Skärgår'n. Med middag på Texas Long Horn senare på kvällen var första dagen avklarad. Onsdagen och torsdagen ägnades åt en del shopping men också sol och bad. Nedan ser ni vad jag kom hem med/i:
Tröja, These glory days.


Tisha - Acne, jeans - Acne.

Fredagen sedan satt jag på en hoj mestadels. Vi cyklade i stan och det var ett coolt sätt att upptäcka storstaden på. På kvällen blev det indiskt för att sedan fota litegranna. Har varit dålig på att ta med mig kameran men får lov att säga att jag valde rätt dag för att trycka av.




Tyvärr kan jag inte ladda upp bilder i högre upplösning, men dessa får duga. Ljuset var grymt och det var inte svårt att få shysta bilder. Prima avslutning på en så härlig vecka. Längtar redan tillbaka!
Nu, istället, hoppas jag på fortsatt varmt väder här hemma så det kan bli fler dagar på stranden. I eftermiddag väntar det tennis i Boberg och fotbollsfeber 20:30. Tills vidare får ni ha ett fortsatt förstklassigt sommarlov, ciao!//Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback