I min trädgård.

Sommarkvällar som denna är få förunnat. Solen stod näst intill röd bakom trädtopparna och jag, var snabbt framme med kameran i högsta hugg. Återigen är det stående format som dominerar (till stor del därför att bilderna på bloggen blir max 500px breda). I och med att det just dyker upp allt fler bilder här så kanske det så småningom vore dags att göra någonting åt saken? Men, men. Det tänker jag spara till en regnig dag framöver. Nu ska ni istället få lite av vad jag kallar ögongodis;


Ätran rinner precis nedanför vårt hus, dvs mete på somrarna och abborrar på krokarna.

Och även om körsbär inte slår jordgubbar, så kan de vara fina att titta på! ;)

Plus en bild av tre sommarfavoriter; tröja från These glory days, armband och kortbyxor från HM. Får hoppas det blir fler kvällar som denna, jag säger inte emot iallafall...

Nu tittar jag på sammandraget ifrån dagens Tour de France
med cirka 8km kvar. Efter några timmar på min farbrors racer är jag riktigt sugen på en likadan! Många turer fram och tillbaka till sommarstugen känns inte långt borta i så fall.
Dock är det alldeles snart läggdags då det vankas tennis kl. 10 imorgon bitti! See you.//Olsson

Kommentarer
Postat av: Miranda

Fina att titta på?! Körsbär är ju något av det absolut godaste som finns! :D

2010-07-15 @ 13:00:42
URL: http://mirandaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback