Söndag 4/7

Kärt återseende! En vecka fylld av både fotboll, gymmet, stranden m.m. I skrivande stund småstädar jag på rummet medan packningen inför Stockholm sker lite vid sidan om - även om schemat inte är fullt varje dag känns det ändå som jag utnyttjar sommarlovet till fullo så här långt. Vädret ser dessutom ut att fortsätta vara lika generöst v. 27 i huvudstaden som här hemma i Falkenberg.

Men för att summera denna dagen bar det först av in till stan för att köpa nya fotbollsdojor på Team Sportia. Efter en hel dels provande, vilket tar mig den tid det tar, fann jag ett par supergiftiga Nike! Nu är det i och för sig uppehåll med fotbollen men ska bli riktigt spännande första träningen med dem in action så att säga ;)
Därefter en snabb lunch på Ritz och ett benpass på gymmet. Efter Turkiet var just träningen ganska seg men man återhämtar sig snabbare än vad man tror. Med ett sommarkort från HLT ska det biffas rejät under sommaren! Nu dock står det thai på menyn och I love you Beth Cooper, hinner inte med att avrunda snyggare än såhär ikväll; vi ses. //Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback