Nothin' on you.

Efter ett vattentätt försvar och en effektiv offensiv stod Vessigebro som segrare i derbyt mot Slöinge. 4-1 blev slutresultatet och vi alla var väldigt nöjda med insatsen! Ens egna prestation kan väl diskuteras men så länge man jobbar hårt och så gott man kan duger det väl.

Så nu sitter man med en kopp té och försöker tina upp. Lite mör i kroppen men det är väl så det ska kännas?
Har för övrigt lagt in en ny favoritlåt i spellistan på Spotify. B.O.B med Nothin on you. Så bra att det fock ta den minst sagt ärofyllda platsen som ny ringsignal på mobilen..! Nu när jag lärt mig hur man bäddar in YouTube-klipp på bloggen lär ni få se många här framöver, men här är i alla fall den sjukt coola videon till låten:

beautiful girls all over the world
i could be chasing but my time would be wasted
they got nothing on you baby
nothing on you baby

they might say hi and i might say hey
but you shouldn't worry about what they say
cos they got nothing on you baby
nothing on you baby



Här är dessutom en länk till min spellista på Spotify - en grymt tung om jag får säga det själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback