Onsdag.

Känner mig död efter en träning i det efterlängtade sommar/vårvädret. För idag har varit en riktigt bra dag (nationella i franska borträknat). Höjdpunkten låg nog i den där glassen på förmiddagen - också den riktig efterlängtad. Dessutom hade mitt nya skärp kommit. Riktigt nöjd över fyndet och passar fint med mina kortbyxor från HM ;]
Kortbyxor - HM, T-shirt - Tiger of Sweden, cardigan - HM, bälte - Race Marine.

Planen var att fortsätta plugga kemi ikväll men känner mig alldeles för trött för att åstadkomma nånting. Men, men. Nu väntar förmodligen en kopp té och film, The Book of Eli. God natt! //Olsson

Kommentarer
Postat av: Adam

Check it out!... ny blogg :D

Läs och kommentera. tack :D

2010-05-20 @ 22:58:43
URL: http://zeebrao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback