Tron Legacy.

Kryper snart ned under täcket i min hopfällbara säng, placerad i det minimala köksutrymmet i alltså denna 1:a i Lund. Drog i mig ett stort glas Fanta efter att ha drämt i mig en enorm stor popcorn, då vi var på biobesök och såg Tron Legacy i 3D. Kanske inte den allra djupaste av handlingar, men en visuell bioupplevelse utöver det vanliga!

Soundtracken av Daft Punk var dessutom sjukt coola de också. Så; här har ni en Spotify-playlist med dem, enjoy!
I morgon bär det av hem till Falkenberg igen. Skolan drar dock inte igång förrän på onsdag för min del, så jag lär ha plenty of time att blogga!
Nu blir det att se ikapp på tv4 play på Solsidan och Time Out. Emil's out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback